Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Küzdelem a centikkel 2. rész

2007.05.08. 20:18 macracanta

Hosszas méricskélés után szétvágtam mindazt, amit pénteken-szombaton csináltunk... Az 1800Ft-os tesco gazdaságos flex a végén már kicsit füstölt, mire átvágtam azt a 10 hegesztési varratot...

Az első komment is befutott, (hurrá!), ime a válaszok:

  • A motor előrébb ment kb 8 centivel, így a vezető lábterét 2 cm-vel ki tudtam szélesíteni és szimmetrikussá vált a két oldal. De ehhez le kell vágni a váltóharangból kiálló 2 kitüremkedést. Nekiálltam, kb 1.5*4cm-es, a flex nem szikrázott és alig vitte :( Asszem alu, de akkor miért olyan nehéz átvágni ?
  • Az első hengernél 22 cm-re csökkent a hely, a motor elött még bőven van hely a levegőszűrőnek.
  • Mivel a gyári motortartó bakok előrefelé állnak, nem fogom használni őket, hogy ne tolódjon annyira előre a súlypont.
  • Mivel a szivócsővet úgy is számüzzük, inkább megemeltem a motort, így 4 centivel lóg a váz alá, a hasmagasság kb 11- cm lesz.
  • A karter alja egymagasságban van a váltóharang aljával...
  • Igen, a váz mezei zártszelvény (2400Ft/6m). Az utálom benne, hogy a sarkai le vannak kerekítve, így nehéz pontosan mérni.
  • A össztömegre 5-600kg-t mondanak az angolok. Mivel rendes autóra való kereket használunk rémesen rossz lesz a rúgózatlan tömegek aránya. (bár nem tudom pontosan, hogyan fogja befolyásolni a menettulajdonságokat,). Az biztos, hogy rázni fog mint az álllat. (7-10cm rugóhossz...)

 Estére sikerült, kb odáig eljutni, ahonnan elindultam. Holnap du ketten leszünk, remélem befejezzük a ma elkezdett kardánalagutat, és a difit is rögzitjük.

 

3 komment · 1 trackback

Címkék: váz

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr2472903

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: simplesmente clique na seguinte página do site 2017.12.25. 01:50:36

Pacaltérkép I. állomás: Cirbi - Magyar Trendi Klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szatyi 2007.05.09. 19:37:52

Köszi a válaszokat. A lábtér problémája valóban komolynak tűnik, ma megpróbáltam úgy vezetni 100km-t, hogy nem vettem le a bal lábam a kupplungról. Rémes. Újra kell tanulni a beidegződéseket :) Viszont húsz centi cipő nélkül a két lábfejem szélessége. Vagy a lábamból kell lesebészkedni a felesleget, vagy meg kell küzdeni minden lehetséges centiért. Pedig ti +442-est építettek. Nem lehet a kardánalagút melletti elválastó lemezt úgy hajtogatni, hogy csak egy centire legyen mindenhol a kupplungharangtól? Kíváncsi vagyok a végére :)

Kitartás, srácok!

szatyi 2007.05.09. 19:42:44

Ja, és az öntvényt azért nem vitte a flex, mert valószínűleg magnézium ötvözet. Az kemény. Az aluminium meg nagyon jó hővezető. Azért nem szikrázik.

macracanta 2007.05.09. 21:25:22

Hát nem akarom nagyon kicentizni,mert esetleg rázkódás közben belever a vázba. Másodjára rájöttem, mire gondolsz a lemezzel, igen ez jó ötlet nagyon köszi. Mivel a pedálok 2-3cm előrébb vannak talán elég hely lesz.
A kuplungra egy jó megoldás, hogy felhajtható a pedál. Alányulsz a cipőd orrával és leteheted a talpad. Itt olvastam: kitcar.hu/hungarian/szuperhetes/superhetes_1.htm
süti beállítások módosítása