Hosszas méricskélés után szétvágtam mindazt, amit pénteken-szombaton csináltunk... Az 1800Ft-os tesco gazdaságos flex a végén már kicsit füstölt, mire átvágtam azt a 10 hegesztési varratot...
Az első komment is befutott, (hurrá!), ime a válaszok:
- A motor előrébb ment kb 8 centivel, így a vezető lábterét 2 cm-vel ki tudtam szélesíteni és szimmetrikussá vált a két oldal. De ehhez le kell vágni a váltóharangból kiálló 2 kitüremkedést. Nekiálltam, kb 1.5*4cm-es, a flex nem szikrázott és alig vitte :( Asszem alu, de akkor miért olyan nehéz átvágni ?
- Az első hengernél 22 cm-re csökkent a hely, a motor elött még bőven van hely a levegőszűrőnek.
- Mivel a gyári motortartó bakok előrefelé állnak, nem fogom használni őket, hogy ne tolódjon annyira előre a súlypont.
- Mivel a szivócsővet úgy is számüzzük, inkább megemeltem a motort, így 4 centivel lóg a váz alá, a hasmagasság kb 11- cm lesz.
- A karter alja egymagasságban van a váltóharang aljával...
- Igen, a váz mezei zártszelvény (2400Ft/6m). Az utálom benne, hogy a sarkai le vannak kerekítve, így nehéz pontosan mérni.
- A össztömegre 5-600kg-t mondanak az angolok. Mivel rendes autóra való kereket használunk rémesen rossz lesz a rúgózatlan tömegek aránya. (bár nem tudom pontosan, hogyan fogja befolyásolni a menettulajdonságokat,). Az biztos, hogy rázni fog mint az álllat. (7-10cm rugóhossz...)
Estére sikerült, kb odáig eljutni, ahonnan elindultam. Holnap du ketten leszünk, remélem befejezzük a ma elkezdett kardánalagutat, és a difit is rögzitjük.