Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Első futómű #4 (huuuú)

2007.08.21. 18:00 macracanta

Kinkeservvel ugyan (most rövid, most meg hosszú, melegvan, esik, mostneee) de elkészültünk az első futómű egyik felével. Az alsó kar gyorsan meglett ugye, csak 1x hegesztettük újra, a felsőt 3x... sokat tanakodtunk méricskéltünk és szitkozódtunk, jól.

A jelenlegi helyzet az, hogy a gömbcsuklók (főleg a felső) miatt a kerék mozgása fel-le 7-7.5 cm. Először kétségbe estünk, de aztán megvilágosodtam, hogy hoppá, hát hátul sem lesz több 8-9-nél. Abból nem tudom, hogy lesz-e probléma, hogy a szélső helyzetben a gömbcsukó fog kapni az arcára és nem valami gumibak. Azt feltételezem, hogy sikerül úgy beállítani majd a rugót, hogy alaphelyzetben a kerék tengelye 29 cm-re van a talajtól (ez biztosítja a 10-14 centis váz hasmagasságot. Így lefelé 2-2,5, felfelé 5-5,5cm lesz a kerék elmozdulása.  (szegény karter, szerintem össze fogjuk karistolni az alját, mire belőjük a megfelelő rugóelőfeszítést).

Összegezve az elmúlt 5 hónapot, azt kell mondanom, hogy nem sikerült az eredetileg kitüzött cél, eddigre guruló vázat alkotni, de nem sokkal (kb 2 hét) maradtunk le róla. Sokat nehezített a munkán, hogy a dedion és a +442 váz ügyében nincs elöttünk valami kitaposott nyom. Szombaton elhúzunk nyarani, így az örkényi kitcar találkozón nem pacsizhatunk. Jobb is mert nem őrjítem meg a többi sevenest a mérőszalagommal, és "az méért" tipusú kérdéseimmel...

1 komment

Címkék: futómű

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr51145310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szatyi 2007.08.29. 13:47:47

Őszinte gratuláció a talpraálláshoz! A mérőszalagról jut eszembe: csinálhatnátok egy pár skiccet a végeleges futóműgeometriáról az utánnatok jövők dolgának megkönnyítésére. Meg valami rövid összefoglalót arról, hogy melyik alkatrész végülis milyen donortól származik, illetve ha van valami azonosítója, akkor az is segítene, hogy ne kelljen mindent háromszor visszavinniük, mint nektek :)
süti beállítások módosítása