Kinkeservvel ugyan (most rövid, most meg hosszú, melegvan, esik, mostneee) de elkészültünk az első futómű egyik felével. Az alsó kar gyorsan meglett ugye, csak 1x hegesztettük újra, a felsőt 3x... sokat tanakodtunk méricskéltünk és szitkozódtunk, jól.
A jelenlegi helyzet az, hogy a gömbcsuklók (főleg a felső) miatt a kerék mozgása fel-le 7-7.5 cm. Először kétségbe estünk, de aztán megvilágosodtam, hogy hoppá, hát hátul sem lesz több 8-9-nél. Abból nem tudom, hogy lesz-e probléma, hogy a szélső helyzetben a gömbcsukó fog kapni az arcára és nem valami gumibak. Azt feltételezem, hogy sikerül úgy beállítani majd a rugót, hogy alaphelyzetben a kerék tengelye 29 cm-re van a talajtól (ez biztosítja a 10-14 centis váz hasmagasságot. Így lefelé 2-2,5, felfelé 5-5,5cm lesz a kerék elmozdulása. (szegény karter, szerintem össze fogjuk karistolni az alját, mire belőjük a megfelelő rugóelőfeszítést).
Összegezve az elmúlt 5 hónapot, azt kell mondanom, hogy nem sikerült az eredetileg kitüzött cél, eddigre guruló vázat alkotni, de nem sokkal (kb 2 hét) maradtunk le róla. Sokat nehezített a munkán, hogy a dedion és a +442 váz ügyében nincs elöttünk valami kitaposott nyom. Szombaton elhúzunk nyarani, így az örkényi kitcar találkozón nem pacsizhatunk. Jobb is mert nem őrjítem meg a többi sevenest a mérőszalagommal, és "az méért" tipusú kérdéseimmel...