Első métereit tette meg a saját lábán a gépezet a márciusi napsütésben. A várthoz képest sokkal gyorsabban újragyártottam a felső lengőkarokat, összeszereltünk mindent és leengedtük az emelőt. Hmmm, történelmi pillanat !!! pont egy éve fűrészeltem le az első szál vasakat a vázhoz. És megállt a lábán a kicsike, sőt mozogni is képes, igaz nem a saját erejéből. A rugókkal sem stimmel valami, lehet, hogy túl gyengék, vagy a rögzítési pontokon kell változtatni. Még 2 közdarab kell a kormánymű és a kormánygömbcsuklók közé legyártatni és elmehetünk az első próbakörre. (a KRESZ szerint ez az állati vontatású locost...)
Eléggé fel vagyok dobva, 14NZ haladása (http://kep.tar.hu/locost) egyrészt lehangoló, a mi haladásunkhoz képest, másrészt szívderítő, hogy végre valaki elöttünk tapossa a nyomot. Tessék megnézni a műszerfalát !, végre egy gép, ahol a műszerfal szépen be van passzintva a púp felső palástja alá. Ez így patent. Sorozatgyártást vállalsz??
A locost.hu-s srácok feladták és eladták az összes kacatot egy másik építő csapatnak. Nagy kár érte srácok, Ti voltatok a kezdő lendületem, ha nem láttam volna a gépeteket, valszeg bele sem kezdek. Valamint nagyon jó műszaki érzékkel álltatok a dologhoz, jó sok fejtöréstől kíméltetek meg. Ha kész lesz a verda, vendégeim vagytok egy klassz csapatásra.
Tetanusz1 segít készrehegeszteni a hiányzó dolgokat, ami nagyon nagy segítség, mert már csömörünk van az ívhúzás-b***meg-visszaflex kinlódástól.
Aztán burkolatgyártás, még nem tudom miből, orrkúpvásárlás a kitaposott ösvény mentén, műszerpúp újragyártás és kezdődhet a készreszerelés. Hogy mikor ? ááá hagyuk...
A fiam ma 6 hetes, mire meglesz a jogsija, mi is készen leszünk. Addigra, lehet, hogy a bürokrácia falait is sikerül bevenni kitcar ügyben.