Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Gurul

2008.04.02. 13:52 macracanta

Első métereit tette meg a saját lábán a gépezet a márciusi napsütésben. A várthoz képest sokkal gyorsabban újragyártottam a felső lengőkarokat, összeszereltünk mindent és leengedtük az emelőt. Hmmm, történelmi pillanat !!! pont egy éve fűrészeltem le az első szál vasakat a vázhoz. És megállt a lábán a kicsike, sőt mozogni is képes, igaz nem a saját erejéből. A rugókkal sem stimmel valami, lehet, hogy túl gyengék, vagy a rögzítési pontokon kell változtatni. Még 2 közdarab kell a kormánymű és a kormánygömbcsuklók közé legyártatni és elmehetünk az első próbakörre. (a KRESZ szerint ez az állati vontatású locost...)

Eléggé fel vagyok dobva, 14NZ haladása (http://kep.tar.hu/locost) egyrészt lehangoló, a mi haladásunkhoz képest, másrészt szívderítő, hogy végre valaki elöttünk tapossa a nyomot. Tessék megnézni a műszerfalát !, végre egy gép, ahol a műszerfal szépen be van passzintva a púp felső palástja alá. Ez így patent. Sorozatgyártást vállalsz??

A locost.hu-s srácok feladták és eladták az összes kacatot egy másik építő csapatnak. Nagy kár érte srácok, Ti voltatok a kezdő lendületem, ha nem láttam volna a gépeteket, valszeg bele sem kezdek. Valamint nagyon jó műszaki érzékkel álltatok a dologhoz, jó sok fejtöréstől kíméltetek meg. Ha kész lesz a verda, vendégeim vagytok egy klassz csapatásra.

Tetanusz1 segít készrehegeszteni a hiányzó dolgokat, ami nagyon nagy segítség, mert már csömörünk van az ívhúzás-b***meg-visszaflex kinlódástól.

Aztán burkolatgyártás, még nem tudom miből, orrkúpvásárlás a kitaposott ösvény mentén, műszerpúp újragyártás és kezdődhet a készreszerelés. Hogy mikor ? ááá hagyuk...

A fiam ma 6 hetes, mire meglesz a jogsija, mi is készen leszünk. Addigra, lehet, hogy a bürokrácia falait is sikerül bevenni kitcar ügyben.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr8407948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Töci 2008.04.04. 13:46:22

Háát már nagyon vártam az újabb bejegyzést a blogba! Minden elismerésem, hogy egy hathetes gyerkőc mellett ilyen dolgaokra is tudsz időt szakitani!
Gratulálok a "lábra állitáshoz"!

Sok kitartást!

macracanta 2008.04.09. 06:38:47

nem sok időt szánok rá. ha korán ki tudok jönni a gyárból hetente 1-2* matatok 2 órát és 5-re otthon vagyok.most a legjobb a gyerekkkel, mert még nem tud mozogni és visszabeszélni. Pár év és : appa, mikor megyünk már autózni...

Johnny336 2008.04.11. 12:16:40

Már megijedtem, hogy feladtátok, olyan régen volt poszt. Ahogy elnézem nagyon szép munkát végeztetek idáig. Gratula!

Csabee · http://spawn.cjb.hu 2008.04.13. 21:45:31

Szia!

Gratulálok! Nagyon szépen haladtok. Én is most töröm éppen a fejem egy ilyenen, és először a könyvet szeretném megvenni, írtad is a legelső postodban, hogy a Marótiban meg lehet kapni 10E körüli összegért a Ron Chapman féle könyvet. A kérdésem az lenne, hogy ez a könyvesbolt hol van?

Amit neten találtam, ott nem lehet kapni... :(

Vagy esetleg ttudsz mondani bármi konkrét helyet ahonnan meg tudnám venni (lehetőleg magyarul, vagy leginkább Magyarországról), nem szeretem külföldről rendelgetni ezeket, ráadásul a legolcsóbb is 60 font használtan...

Köszi

Töci 2008.04.15. 11:16:11

Csabee!
Most kaptam meg a könyvet, Marótin rendeltem meg emailben, 2munkanap a kiszállitás, angol nyelvü, 8800HUF volt kiszállitva!

Roberto · http://kep.tar.hu/locost 2008.04.15. 19:40:27

Csabee!
Ide nemrég fölraktam egy torrent linket:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111446
Így a leggyorsabb. Remélem nem sérti senki lelkületeét.
Így lowcost a locost;)
A nick: 14NZ

Csabee 2008.04.16. 15:46:37

Köszi mindenkinek. Igazából a Marótisnál attól félek, hogy az egy kicsit más könyv, mint az eredeti, vagy én tévedek?

Roberto 2008.04.16. 19:19:35

Csabee
Nekem meg van ez is:
www.amazon.co.uk/Build-Your-Own-Sports-Car/dp/1844253910/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=books&qid=1208365999&sr=8-6

És ezt jobbnak is találom, mert újabb, jobban elérhető alkatrészeket használ mint a régi könyv.

macracanta 2008.04.17. 09:39:41

nagyon örülök a mozgolódásotoknak, csak így tovább !!!! tervezem, hogy írok egy szép doc-ot a kitaposott ösvényekről, tapasztalatokról, aztán körbepasszolom az atív locostolóknak, hogy ők is írjanak bele sok okosat.

jonny: ezért nem csinálok közeli képeket ... :)

Csabee 2008.04.17. 12:18:22

Igazából most gondolkodtam azon, hogy lehet a legjobb választás mégiscsak a Robin Hoodos változat lenne.

Annyira sajnos nem értek az egészhez, hogy a tök nullából magamtól heggessze, stb.

Viszont a Robin Hoodos az egy nagyon jó és aránylag olcsó alternatíva.

www.robinhoodsportscars.co.uk/

Töci 2008.04.17. 13:56:47

Nekem is az van meg nyomtatott formában amit Roberto linkelt, elég jó de csak egy kicsit felületes, mondjuk az angol tudásom is az és lhet azért.
Leszedtem a torrentröl a régit és most hasonlitgatom össze, az új szerinti váz az szélesebb és hosszabb valamivel és független hátsó felfüggesztésű, de a kettőből elég jól össze lehet hozni. Az újban vannak tök jó hegesztősablon kialakitások konkrét mérettel, szerintem is az ujabb jobb. Mondjuk a lengéscsillapitoról nem sok van benne, hogy mik lennének a megfelelők.
Üdv! Hajrá,hajrá
süti beállítások módosítása