Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Home made telók #1

2007.09.30. 15:30 macracanta

A múlt heti segélykiálltásomra egy kedves blogolvasó a segítségemre sietett. Mini lengéscsillapító köré épített teló rajzaival örvendeztetett meg, amit a neten talált. Most közreadom, hogy az itthoni locost építő/építésen merengőknek ne kelljen feltúrni a netet érte. Elég jó ötletnek tünik: a mini lengije 6500Ft, a rugó legyártatása kb ennyi, plusz egy kis esztergályos munka szumma 15k-ból kihozható darabja. Ennyibe egy egyszerű robogóé kerül. Egy építő cartárs 40párezer Ft-ért hozzájutott egy szett Lotus Elise telóhoz, ami számomra hihetetlen...hogy csinálta???

Nos, az egyik (az egyszerübb) megoldás. Ennél nem kell levágni a felső szemet, de nincs állítási lehetőség, viszont a házhoz kell hegeszteni, ami elég necces.

A másik igényesebb megoldás, a felső szem kukába kerül és helyettesíteni kell egy pár fontért kapható izével. Az alsó menetes részben csak az a befelé szűkülő szakasz nem szimpatikus, de ha az esztergályos meg tudja így csinálni, ám legyen. Ellenkező esetben marad a hegesztés.

Utánajárok a rugó legyártatásnak, aztán belecsapunk !!

Szólj hozzá!

Címkék: futómű

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr99181465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása