Rájöttem, az autóépítésben az a szép, hogy a készülő mű felett érzett gyönyörűség, folyamatosan növekszik. Van néhány elbizonytalanító momentum persze, de a trend mindíg pozitív. Aztán persze jöhet egy irtózatos nagy koppanás, magasból nagyot eshetsz fiam, elv az érzelmekre is igaz, de remélem ilyenre nem kerül sor.
Kezdetben összeraktunk pár vasat, hm jó. Miénk a donor, hurrá. Belepróbáljuk a vázba a motor, ooóóó, kezd autó formája lenni...
Most pedig már ott tartunk, hogy megvannak a motor és váltótartó bakok (vége a centizgetésnek, itt lesz és kész!!), elkészült a váz módosítása a dedion futóműhöz. Szóval, ha soha nem is olyan sebességgel ahogy előre elképzelem, de haladunk. Jelenlegi tempóval szeintem júni végén készülünk el a váz összes hegesztési munkájával. De már sikerült szert tennem egy tapasztalatra:
A trafós hegesztőt, tegyétek a sufni legmélyebb zugába és pakoljatok rá jó sok mindent, hogy eszetekbe se jusson elővenni !! jó, kerítést azt igen, de autót soha
Ezt is a saját kárunkon kellett megtanulni. :( Az a kiba***tt spórolás, az !!! Sikerült kölcsönkérnem egy inverteres hegesztőt, hihetetlen a különbség. Semmi salakzárvány, semmi nagy paca, semmi cérnavastagú olvadékcsík...még egy ilyen pancsernek, mint én is sikerül tisztességes varratot húznia. Ma nekiálltunk, Jóska barátunk 2 óra alatt ellőtte a negyed doboz pálcát, azt' mehettünk is haza :) Itt tartunk most:
Elcsodálkoztam milyen nehéz már most, egyedül ki sem tudtam volna hozni. A kőnyvben van egy kép, a bácsi kb hasonló készültségi fokú vázat mosolyogva tartja felemelve. Érdekes... Készen ,minden sallangal 80-90 kg-ra saccolom a váz súlyát...
Motortartó platni:
Dedionhoz módosított hátsó rész:
Igy kéne kinéznie a kész hátsó futóműnek:
A srác a dedion rúdat 110 fontért vette...