Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Varratgyártás

2007.05.15. 18:09 macracanta

Rájöttem, az autóépítésben az a szép, hogy a készülő mű felett érzett gyönyörűség, folyamatosan növekszik. Van néhány elbizonytalanító momentum persze, de a trend mindíg pozitív. Aztán persze jöhet egy irtózatos nagy koppanás, magasból nagyot eshetsz fiam, elv az érzelmekre is igaz, de remélem ilyenre nem kerül sor.

Kezdetben összeraktunk pár vasat, hm jó. Miénk a donor, hurrá. Belepróbáljuk a vázba a motor, ooóóó, kezd autó formája lenni...

Most pedig már ott tartunk, hogy megvannak a motor és váltótartó bakok (vége a centizgetésnek, itt lesz és kész!!), elkészült a váz módosítása a dedion futóműhöz. Szóval, ha soha nem is olyan sebességgel ahogy előre elképzelem, de haladunk. Jelenlegi tempóval szeintem júni végén készülünk el a váz összes hegesztési munkájával. De már sikerült szert tennem egy tapasztalatra:

A trafós hegesztőt, tegyétek a sufni legmélyebb zugába és pakoljatok rá jó sok mindent, hogy eszetekbe se jusson elővenni !! jó, kerítést azt igen, de autót soha

Ezt is a saját kárunkon kellett megtanulni. :( Az a kiba***tt spórolás, az !!! Sikerült kölcsönkérnem egy inverteres hegesztőt, hihetetlen a különbség. Semmi salakzárvány, semmi nagy paca, semmi cérnavastagú olvadékcsík...még egy ilyen pancsernek, mint én is sikerül tisztességes varratot húznia.  Ma nekiálltunk, Jóska barátunk 2 óra alatt ellőtte a negyed doboz pálcát, azt' mehettünk is haza :) Itt tartunk most:

Elcsodálkoztam milyen nehéz már most, egyedül ki sem tudtam volna hozni. A kőnyvben van egy kép, a bácsi kb hasonló készültségi fokú vázat mosolyogva tartja felemelve. Érdekes... Készen ,minden sallangal 80-90 kg-ra saccolom a váz súlyát... 

Motortartó platni:

 Dedionhoz módosított hátsó rész:

 Igy kéne kinéznie a kész hátsó futóműnek:

 A srác a dedion rúdat 110 fontért vette...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: váz

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr7676331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FFU · http://www.kitcar.hu 2007.05.17. 16:05:50

hahó!
mint a szélvész, olyan gyorsan haladtok. Az MK1, MK2 stb. azt jelenti, hogy az adott típus melyik sorozatat a kocsi.
Pl. Az Escort MK1 az elsö Escort széria, az MK2 - amiböl a z angol kit car tervezök a kormánymüvet használják - a második sorozat stb.
Jó munkát!

macracanta 2007.05.17. 18:13:57

nekem még ez is lassúnak tünik...főleg 12-kor a munkahelyemen szenvedve

Roberto 2007.05.21. 08:59:28

Gratu szépen haladtok, már szeretnék itt tartani én is.
Ma-holnap meghozzák nekem is az anyagot a vázhoz, de CO-t még nem találtam:( Olcsó donor is kellene de nem találok:( De jó lenne ha lenne több szabadidőm( meg pénzem)
Jó munkát!

Vaslovag 2007.05.28. 19:18:29

Gratulálok emberek!Csak így tovább,szépen haladtok.Kíííváncsi vagyok a végén hogyan fog mutatni a masina.Hol lehet tervrajzokat letölteni vagy szerezni?ÉRDEKELNE!!!Légyszi ha tudtok akkor segítsetek!

További sok sikert!!!
süti beállítások módosítása