Kerestem építők képeit, ahol jól látszik mit is műveltek a sierra csonkaállvánnyal. A Könyv szerinti építőknek escort MK izét írnak elő, de abban a kiadásban amit láttam, már írja a bácsi, hogy igen megfogyatkoztak a donorjelöltek. Pl. a GTS Tuning cég a build manual-ban eleve sierra donort javasol. Ráakadtam egy pár képre, ami fokozta az előző részben megfogalmazott aggodalmaimat:
Hááát, ezen úgy néz ki, hogy a betétben (ami a lengi helyére került a felső szemben) a csukló furata nem párhuzamos a betét tengelyével. Ajjajj, ilyet legyártatni...
Igy néz ki közelebbről:
Aztán hamar belebotlottam egybe, ami olyan, mint a miénk, csak a csuklót lehet jobban kitéríteni:
Ez az összeállítás a terheletlen állapot. Látszik, hogy az állvány felső karimája befelé dől rendesen (és a féktárcsa is), és a kar így is emelkedik. A miénk függőleges kerékállásnál is a váz felé lejt...
A helyi Bárdi Autó üzlet (pechjére) itt van egy köpésre. Volt már egy pár alkatrész, amit visszapasszoltam próbálgatás után amiből nem csinált problémát, de ha rendelek 10 különböző csuklót, hogy hátha az egyik jó lesz...