Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Műanyag elemek

2009.02.18. 20:55 macracanta

Felerőltettük a vázra a tavaly nyáron (pff...) vásárolt műanyag elemeket. Elsősorban a szemmértéket vette igénybe a folyamat, aminek a menete az volt, hogy kicsit vágunk belőle, aztán jól megnézzük, hogy mit csináljunk a maradékkal. Az általunk ismert forrásból származó hátsó sárvédő elemek egy kicsit bonyolultabbak a kelleténél, az orrkúp pedig túl alacsony. De legalább a miénk az a narancs. Az elemek minősége is, hát hm olyan...olyan. Még soha nem láttam üvegszálas elemet frissen kiszedve a sablonból, szóval lehet, hogy ez jónak számít. De legalább jól viszi a flex. Néha túl jól is...

Az orrkúp formára egész jó. Nem szeretem a túl szűk beömlő nyílású példányokat, ez pont megfelel az izlésemnek. De valami érthetetlen módon 14NZ sokkal lentebb tudta helyezni, neki csak a váz alsó vasa látszik ki.  De nem baj, ahogy valaki már biztatott: lesz hely a rendszámnak, hóhóó. A motor felől így néz ki a vázon. Egy picit széles (kicsit össze van nyomva a motor felöli része), de ha előrébb hozom, akkor az aljából is nyesni kell.

 

És ami a merevségét illeti, hát ilyet sajna a mi autónkon nem tudnak majd csinálni a csajok.

  

 

 

 

 

 A hátsó sárvédő elvileg egy egyszerű forma, egy jókora iv, a külső oldalán lekunkorodva. Ezzel szemben a miénken jó pár felesleges sallang volt található. Nagyából ez a végeredmény: 

Mikor ki volt tolva a garázsból és jöttem vissza kocsival egy pillanatra messziről egészen autó formája volt. De csak egy pillanatra... A végleges felni 1 collal nagyobb lesz, így elvileg jobban ki fogja tölteni a kerékjáratot. Sokáig nézegetve rájöttem mi nem tetszik: a kerékjárat íve nem követi a kerék ívét, vagyis ha sárvédő és a kerék legmagasabb pontja egyvonalban, hátul több helye van a keréknek. Ez a megoldás lenne az igazi:

Egy pozitív tulajdonsága azért akar a sárvédőnek: remekül eltakarja a váz azon részét, amelyre a legtöbbet fogunk támaszkodni bekászálódás közben:

 Messziről nagyából ez a végeredmény:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr55951585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása