Mivel vasárnap igérkezett a hegesztő mester felbukkanása, aki készre varrja az összepöttyözött elemeket, gondoltam beszerkesztem a két első-oldalsó hosszmerevítőt. Nosza, de jó lenne tudni, hogy mi lesz a kipufogóval. Igy a pénteki 4 munkaórám a leömlő és kipuffcső fabrikálással telt, illetve, csak 3 és fél, mert észrevettem, hogy nem fér be a fékrásegítő és a munkahenger. Egy kicsit vergődtem, hogy lehetne megoldani, aztán mérgesen elhúztam, hogy hideg sörrel öblitsem le a flexkorong porát. Ja és persze, hogy igyak születendő gyermekem egészségére. Azt nem szabad kihagyni. Szombaton átnézegettem, egy csomó építő képét és rájöttem, hogy a vákumos fékrásegítőt senki nem használja, legalábbis UK-ban nem. Sirály, egy beépítendő kacattal kevesebb. Kár, hogy a tűzfalra már kivágtam neki a 6 cm-es likat, a tűzfalat meg jól behegesztettem. Ma 2 órám ment el a méricskéléssel, hogy mit hova rögzitsek. A pedálok, fék, kormányoszlop és a kipufogó elég összetett förmedvény, beküldöm találós kérdésnek a Fülesbe. Azt találtam ki, hogy a kormányoszlopot a tűzfalon, a váz alatt vezetem át és felhasználom a sierra pedálboxot (saját kreálmány, viszlát). Így a kormány fölé kerül a munkahenger, elég távol a forró kipufógócsőtöl.
Minnél több rozsdás, bontott, alaktalan izé kerül fel a vázra, annál rondábban néz ki. A fekete váz a hegesztési varratokkal szép. De mi lesz itt, még ha bezsúfolok 30 koszvadt vackot ??? A tűzfalon látszik a gyönyörű, immár csak bosszuságot jelentő anyaghiány, amit szívós munkával sikerült ejteni... A kezelőszerveket egész jól sikerült belőni, mire ide eljutottam, legalább 20-szor beültem méricskélni (ergonomizálni).
Miután minden letisztázódott, tovább kanyarintottam a kipuff csővét. Sajna elég közel van a kormányoszlophoz (kb 1-1,5cm). Addig reszelgettem az íveket, hogy a meglévő cső kiadta az egész beltéri szakaszt, még a lamda szondának is találtam helyet :))). Most már mehetek Bolydhoz hotrodot gyártani !!
Meglepően jó lett, persze ha a Janó dobbal csináltatom, sokkal dögösebb lehetne. De ez legalább ingyen volt. Sajna csak idáig. Folytatása csak a végső összeszereléskor következik.
Szóval ma több fontos dolgot is kipipálhattam, amire büszke vagyok, de azért sikerült beleszaladni egy jókora pofonba. A kormányművünk sajna szervós. Ezért otthagytam a bontós srácoknál, hogy becserélem egy nem szervósra, ha lesz nekik. A kormymű amúgy egy külön szenvedés a magyar locostolóknak, mert a tervek úgy vannak kitalálva, hogy az első kerék elölkormányzós ( a kormánymű a tengely elött csatlakozik a csonkaállványhoz). A magyar utakon futó autók 99%-a hátulkormányzós... A bontóban átpakoltam 2* egy 1,5m magas kormánymű kupacot, de semmi. Mivel már nagyon aktuális a dolog elhoztam a miénket. Ekkor ért egy jókora maflás:
A rohadék túl széles, a hajtása a vázon kívül van. fasza. Most mehet az agyalás mi legyen.