A hétfői dedion felett aratott győzelem újra meghozta a munkakedvünket. A készrehegesztés hiánya miatt inkább belekezdtünk az első futóműbe. Sok tanakodás után úgy döntöttünk, hogy az első alsó lengőkarunk 420mm lesz a 340 helyett. Hozzávetőleges mérések alapján úgy tűnik, hogy az első nyomtáv így is 20 cm-rel kisebb, mint a hátsó.
OSB-re készítettünk egy hegesztő sablont, (amit persze sikerült párszor felgyújtani :)). Aztán sok flexelés, igazgatás után valami lengőkarnak látszó tárgy került ki a kezünk alól.
Mivel a lengőkarok szimmetrikusak, a másik oldal már sétagalopp lesz. Észre sem vettük és 2 óra alatt komoly lépést tettünk a guruló váz felé. NNYYIááááááááá !! A készrehegesztés után megy bele a szilentblokk, aztán brekivel fel a vázra !!!
Egy kis ízelítő, hogy fog kinézni a vázon a cucc:
Sajnos FU vázelem útban van ahhoz, hogy a két szemen átvezetett menetes szárral pozicionáljuk az egészet a felhegesztéshez...
Lefekvés elötti olvasmánynak figyelmetekbe ajánlok egy egyetemi jegyzetet a kormányzásról.