Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

Ajajajjj. most hogy is van ez ???

2007.05.02. 16:58 macracanta

Mivel már rendelkezésre állnak a donor alkatrészei (jelenleg érdekes dolgok: motor, váltó, diffi) elkezdődött az agyalás, hogy akkor most mi hány centi és hova jön pontosan. Mert a tervekre ránézve minden okés, de:

  • hány centivel engedjük lejjebb a motort a váz síkjánál ? elvileg ez 0 cm lehetne,de a DOHC motor 73 cm magas. Ami kicsit sok, mert a váz 38 cm, így 35 cm magas műszerfal kell. Illetve kicsit magasabb, mert a motorháztető az orr felé lejt. Így előfordulhat, hogy kispárna kell az ülésbe, hogy kilássunk. A legnagyobb bosszúság a szívócső, ami a hengerekhez vezeti a levegőt (+ egy csomó más feladat). Ez az öntvény a váltó felé emelkedik. Elöl még szinte egy síkban van a szelepfedéllel, hátul kiáll vagy 7 centit. A pécsifuryba egy gyár által átalakított hasonló motor került, ott oldalról 4 pillangószelepen keresztül jut be a levegő.

Először azt gondoltam, hogy lehet módosítani a kartert, de sajna akkor a váltóharangon is faragni kell.

  •  

Szólj hozzá!

Címkék: váz

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr7366315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása