Mivel már rendelkezésre állnak a donor alkatrészei (jelenleg érdekes dolgok: motor, váltó, diffi) elkezdődött az agyalás, hogy akkor most mi hány centi és hova jön pontosan. Mert a tervekre ránézve minden okés, de:
- hány centivel engedjük lejjebb a motort a váz síkjánál ? elvileg ez 0 cm lehetne,de a DOHC motor 73 cm magas. Ami kicsit sok, mert a váz 38 cm, így 35 cm magas műszerfal kell. Illetve kicsit magasabb, mert a motorháztető az orr felé lejt. Így előfordulhat, hogy kispárna kell az ülésbe, hogy kilássunk. A legnagyobb bosszúság a szívócső, ami a hengerekhez vezeti a levegőt (+ egy csomó más feladat). Ez az öntvény a váltó felé emelkedik. Elöl még szinte egy síkban van a szelepfedéllel, hátul kiáll vagy 7 centit. A pécsifuryba egy gyár által átalakított hasonló motor került, ott oldalról 4 pillangószelepen keresztül jut be a levegő.
Először azt gondoltam, hogy lehet módosítani a kartert, de sajna akkor a váltóharangon is faragni kell.