Egy vízvezeték szerelési boltban sikerült szert tennem néhány patentívre (90 fokban meghajlított csődarab). 1/2" választottam locostka hátsójához, 6/4" a bukócsőhöz. Ezen felbuzdulva kivettem egy nap szabit, hogy egész nap ezen ügyködhessünk. Így is lett, fél hétkor már a garázsban keccsőltem (milyen hülye szó igy leírva!!). Kora délelött elszaladtunk csőért,és nekiláttunk.
Tiszta OCC ! Hol van PÓÓÓLI ?
Addig nyúztuk a vasat, amíg ilyen nem lett:
3 óra küzdelem után így nézett ki a gép szép kis hátsója:
Nagyából kész is. HOhooó! Az íves elemek külső rádiusza csak 35 mm (51 és 76 helyett). De nem bánom, így is elég arányos. Főleg, hogy lövésem se volt hogy lehet majd ráeröltetni egy alutáblát a különböző ívű felületre, anélkül, hogy meggyürnénk. Így az a gond megszünt.
A benzineskanna az ülés háttámláját szimulálja. Ha szusszanni támad kedvünk beülünk és próbálgatjuk, hogy fog esni benne az ülés.
De még ennél is izgalmasabb dolog történt: készen vannak a motortartó bakok !! Tistyán Laci Furyján 3* hegeszteték újra, mi ennyiszer fúrtunk új lyukakat oldalanként...
Most már a motor+váltó teljes súlyát a váz hordozza. HELYÉN VAN A MOTOR !!!!