HOHOHOOOOOOOO !! Immár elégedetten postolhatom, hogy kész (?) van a hátsó dedion futómű. Végül is egy síknak feltételezett gerendára felállítva passzintottuk össze elöbb a sonkákat a dedion rúddal, majd a V-ket is benyomorítottunk a helyükre. Végül is így egyszerübb volt összerakni, mint összeszerelve bénázni a kerekekkel. Mikor nekikezdtünk, rájöttünk, hogy rosszul értelmeztük a rajzot, szóval amit a méretekről írtam legutóbb az nem igaz. A mi rúdunk (ami túl szélesnek bizonyult) akkora, mint a rajzon: 1365mm ( a kiterített hossz volt 1380). Ezen jól fennakadtunk. hogy a viharba lehet ez, hiszen ezzel a hosszal kicsúszik a féltengely a difiből. Aztán tojtunk rá és levágtunk mindkét oldalon 8-8 mm, ahogy eredetileg terveztük. Így a legjobban kitérített féltengely állásban is 2-3mmt össze kell nyomni a féltengelyt. Szeintem ez pont egészséges előfeszítés. Ha nem, gondolom nagyon kopni fog a gömbcsukló. De évi kb 20km futás mellett nem lesz számottevő. A keresztlengőkart is összepöttöyztük, most már csak a mestere várunk, aki összevarrja nekünk az egészet.
A förmedvény, ami kb 30 óránkba került, most már egy darabban:
Visszolvastam a postjaimat, július 12-én azzal hencegtem, hogy 1 hét és összeáll a hátulja. Lett belőle majdnem 4 hét...