Az elmúlt 12 munkaórán igen izgalmasan telt, sok elem elnyerte végső formáját. A múlt heti halvány reménysugár végre napsütésbe csapott át, az a sok kombinálás, méricskélés meghozza gyümölcsét. A mai volt az első alkalom, hogy autószerelő tudásunkat (hahaha) elővegyük. Sikerült a jobb hátsó futót összeszerelni és a Dedion kezdeménybe behelyezni. Aztán mivel már a difit is rögzítettük, összehozhattuk a lengőkarokkal, igy végül kialakult a teljes alakzat. A másik oldalt hétfőig nem tudjuk összerakni, mert nincs szilentblokk. itt tartunk most:
Hát igen, csak egy halom rozsdás izé. Egy gyári autó szép tiszta vasakból készül, aztán a vas berozsdál. Aztán jövönk mi és a rozsdás autóalkatrészekből csinálunk... valamit... Folyamatosan harcban állunk a centikkel, derékszögekkel, merőlegesekkel, párhuzamosokkal, függőlegesekkel. Most a legtöbb idő a méricskéléssel, beállítgatással megy el és nagy az öröm, ha végre sikerült rögzíteni valamit. Meglepően nehéz pontosan dolgozni, főleg levegőben lógó alkatrészekkel. De most tovább fokozódik a helyzet, a futómű kapcsán ívek, szögek, dőlések kavarnak a képbe. Nem is értem igazán, hogy fog mozogni a futó, hogy változik a geometriája a rugózás során. De bízom benne, hogy jól ki van ez találva és nálunk is működni fog. Merev hátsó tengellyel már rég kész lennénk. Amit a szilent mozgásáról írtam, mármint, hogy a gumi forogja le a karok mozgását - jelentem, igaz. Amúgy lötyögne a csavaron.
Ha minden jól megy a jövő hét elején a hátulja a lábára áll. Nagyon rá vagyok izgulva !!!