Unjuk a pimpelést - autót építünk !

Lotus Super 7-re hasonlító autónak látszó tárgyat szeretnénk létrehozni egy bontószökevény fordból, lemezből és zártszelvényből. Eközben igyekszünk minnél jobban szórakozni, tapasztalni és hasonló elvetemültekkel haverkodni.

Mottó

"Mindenki legyen átkozott, aki az itthon épített autók forgalomba helyezésével packázik" Karotta

Címkék

autó (1) autóépítés (2) bontás (3) cad (2) dohc (2) donor (3) futómű (14) helix (3) karbi (2) kardán (1) lotus (1) motor (3) pimp (1) replika (1) s7 (2) skype (1) super seven (4) számítástechnika (1) tech (1) váz (11)

A kormánymű kalvária folytatódik

2007.07.17. 21:06 macracanta

Korábban úgy gondoltam a kormányműről csak egy rövidke post lesz,de úgy tünik inkább teleregénybe fordul át a dolog.

Jelenlegi ismereteink szerint a következő nálunk futó autók kormányműve (továbbiakban: kormi) jöhet szóba, vagyis elölkormányozósak:

  • ford sierra (vsz túl széles)
  • volvo 340 (?)
  • Polski 126 (?) vízhűtésés példány
  • BMW E30

A BMW-t ma vateráztam el 6500Ft, csuklóval. Ime itt látható, hogy fog elhelyezkedni a vázban.

ÖÖÖÖÖÖÖööööö, igen eléggé nincs középen. kb 3,5cmt balra húz. Ügyeskedéssel talán le lehet csökkenteni 2-re. Elég ideges vagyok... Szakértőknek mondom: a problémás vázelem az FU, vagyis az E elem szélessége. A +442-es tervben ez 42mm kisebb a könyvhöz képest. Vagyis a középvonaltól 21. Hát ez pont az a két centi, ami a hiányzik. Elvileg meg lehet azt csinálni, hogy a kormi legvégét, ami a gömbcsulkóban végződik (és úgy is kicserélném a sierráméra, mert akkor passzolnak a gömbcsuklók)  asszimatrikusra csinálom. Persze akkor fordulókör más lesz jobbra és balra. Pontosabb mérések után majd kiszámolom, hogy ez fokban mit jelent. Saccszámokkal az jön ki hogy 1/3-ával csökkent fokban a kitéríthetőség. ááááááááááááááááá                                                

Most már melléállíthattam a kereket. A kerék kilógása 8 centivel kisebb mint hátul, szóval 16-tal kisebb a nyomtáv. Ehhez kb. 5 centivel kell hosszabb lengőkarokat gyártanom.

Szóval kedves locostolók: érdemes összeszedni előre az alkatrészeket, lemérni aztán kitalálni milyen váz kell...

1 komment

Címkék: futómű

A bejegyzés trackback címe:

https://locost.blog.hu/api/trackback/id/tr71119952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szatyi 2007.07.18. 13:32:58

Hát ez szerintem így nem az igazi. Az elől szélesített nyomtávra panaszkodott Karotta a TV-s tesztben. Én biztos inkább levágnám a végét, minthogy a futóműgeometriához hozzányúljak.
süti beállítások módosítása